Forum klasy '2a' III Liceum Ogˇlnokszta│c▒cego w Rzeszowie
FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy
Rejestracja Zaloguj

jakbym miala inny charakter to ta wizyta zniechecilaby mnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klasa 2a Strona G│ˇwna -> Zadania domowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 718
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 22:18, 09 Kwi 2014 
Temat postu: jakbym miala inny charakter to ta wizyta zniechecilaby mnie

Patulek ju┼╝ czas na Was, por├│d mo┼╝e si─Ö zacz─ů─ç 2 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťla┼éam, ┼╝e mo┼╝e bed─Ö ju┼╝ miesi─ůczkowa─ç reguralnie, bez sztucznej pomocy lek├│w. oczywiscie chodzenie na biezni mozna doskonale zastapic po prostu szybkimi dlugimi spacerami,tylko ja po prostu nie bardzo mam taka mozliwosc bo mieszkam w bardzo ruchliwej dzielnicy i te spaliny po prostu mnie wykanczaja,tak ze po polgodzinnym spacerku po okolicy po prostu zdychalam z bolu glowy i w ogole rozbicia,a na klimatyzowanej silowni moglam sobie isc spokojnie 2 godziny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Postanowilam zatem troche sie pociemnic i wrocic do farbowania domowego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po otworzeniu stronu po prawej stronie jest ┼╝e muszisz czeka─ç ok 50 sek.,pojawia sie okienko- megaupload links,klikasz w krzy┼╝yk obok(tzn zamykasz to okienko bo reklama jaka┼Ť )potem b─Ödziesz ju┼╝ wiedzia┼éa
[link widoczny dla zalogowanych]
A oto receptura, kt├│ra w tym pomo┼╝e:

Najpierw by┼éa zszokowana, a p├│┼║niej stwierdzi┼éa ┼Ťmiej─ůc si─Ö ┼╝e ona ju┼╝ nie ma do mnie si┼éy i ┼╝eby mi nie przysz┼éo ,,narazie robi─ç w nosi brwi itp. [link widoczny dla zalogowanych] kurcze tez to mam i jeszcze przy gwaltownym kaszlnieciu ale tylko jak stoje...i to niezaleznie od fazy cyklu Co to?
ja powiedzia┼éam, na pocz─ůtku,ze nie wyobrazam sobie ejgo w roli mojego faceta w┼éasnie ze wzgledu na to, ze mieszka daleko a ja nie mam zamairu nigdzie wyje┼╝dzac na ca┼ée zycie, po drugie marynarz- nowa dziewczyna w innym porcie.. Wy preferujecie rolki ja rower. Witajcie!! wymieszaj z pomidorem , og├│rekiem .. 2 papryki (1 ┼╝├│┼éta, 1 czerwona) [link widoczny dla zalogowanych]
To jest prawda i dlatego powtarzam ,ze do glodowki trzeba sie przygotowac ,a nie robic jej z dnia na dzien bo skutki moga byc oplakane.Trzeba wczesniej przejsc na odzywianie tylko i wylacznie warzywami i owocami ( jak najwiecej surowych) i robic lewatywy zeby oczyscic jelito.Jesli to sie zaniedba to zlogi przedostajac sie do krwi ( czyli sa usuwane) zatruwaja organizm! Sam spos├│b aplikacji jest r├│┼╝ny, tak r├│┼╝ny ile sposob├│w jego rozpracowania zastosowa┼éy kobiety. Stara ig┼éupia. Justus prosze, odpisz, robilas juz ta probe laserem? Mam obie nogi w aparatach i czuje si─Ö fatalnie, to na razie drugi tydzie┼ä, mam nadzieje ze chodzenie kiedys nastapi... turcy s─ů oble┼Ťni By┼éam dzi┼Ť u ginekologa i w┼éa┼Ťciwie to nic m─ůdrego mi nie powiedzia┼é, tylko przepisa┼é ten gynalgin, kaza┼é bra─ç po jednej tabletce na dob─Ö, nast─Öpnie odczeka─ç tydzie┼ä i przyj┼Ť─ç na badanie cytologiczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mar┼╝a ┼Ťrednia 5%.
[link widoczny dla zalogowanych]
lepiej aplikowa─ç gynalgin szersz─ů stron─ů i g┼é─Öbiej...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ad.4 To nie jest prawda .lewatywy najlepiej zaczac juz na miesiac przed glodowka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie, bo sa pod ochron─ů)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Stawiasz sobie jakis cel?

Po moim przypadku widać, że lepiej ponosić go dłużej niż miałoby się mieć potem problemy...:/ [link widoczny dla zalogowanych] ale nie panikuj polewaj tego strupka spirytusem i wacikiem pocieraj wtedy on powienien sam odejsc..
ja sobie wsypuje wszystko co chc─Ö do jednego garnka i tak gotuj─Ö. Z tego co pisa┼éy dziewczyny to taki \generalny remont\- poczytaj wczesniej ┼╗ywa oj przesta┼ä przeciez to dotkne┼éo ca┼é─ů polsk─Ö, pomy┼Ť┼é z drugiej strony to moze byc najlepsze rozwi─ůzanie w Twoim ┼╝yciu, 9 miesiecy oddprawy gwarantowane chyba ┼╝e wpadniesz na pomysl ┼╝eby poszukac czegos- jak to zrobisz to znaczy ze jeste┼Ť frajerkiem, a w nowyn roku cos na pewno znajdziesz.Z drugiej strony My Polacy lubimy j─Öczec i si─Ö dobija─ç to cecha narodowa. ale nici z tego. jak ci ka┼╝─ů smareowa─ç czym┼Ť innym to smaruj mi si─Ö nic nie dzieje. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdro! Borsuczej Je┼╝eli macie problem z odchudzeniem, to mo┼╝e si─Ö okaza─ç, ┼╝e macie ┼║le dobran─ů diet─Ö. a ┼╝e by┼éa ta godzina to jak potem powiedzieli nie chcieli nas budzi─ç to zrobili alarm w swoim domu tzn kazali ojcu dziewczyny d┼║woni─ç po karetke ale on z tego wszystkiego nie wie jaki numer gdzie niezad┼║woni┼é to pomy┼éka(eh he he nawet nie wiedzia┼é jak z ksi─ů┼╝ki tel. [link widoczny dla zalogowanych] amarzen/mezczyzna/id-32209 otaczaj─ů nas chyba same frustratki, kt├│rym si─Ö wydaje, ┼╝e ponad 70 cm to talia idealna i poni┼╝ej tego rozmiaru zej┼Ťc nie mo┼╝na ludzie kochani co powiecie o imprezie w trade mys┼éowice bo s┼éysza┼éem ze by┼éa .
Witam wszystkich
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bejbi1 masz studia,urode i inteligcje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymam kciuki za Ciebie i serdecznie pozdrawiam Groszek...jestem wciaz panna
[link widoczny dla zalogowanych]
pisz─ůc o larrym ze jest praw─ů r─Öka pana g?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!

trzeba i┼Ť─ç do neurologa niech da skierowanie na rezonans magnetyczny kr─Ögos┼éupa , zrobi─ç go i wszystko b─Ödzie wiadome, mia┼éem w jednym kr─Ögu przepuklin─Ö w drugim wypuklin─Ö w trzecim przew─Ö┼╝enie co by┼éo powodem dr─Ötwienia r─ůk. [link widoczny dla zalogowanych] Co proponujecie ?
Nudno by by┼éo jakby wszyscy chodzili w rozmiarach 36 i 38. Dostaje si─Ö tabletk─Ö uspokajaj─ůc─ů G┼éupiego Jasia. Wit.B12 Magnez,Potas + gimnasyka i p┼éywanie.Po Czyta┼éam na tej stronie wi─Ökszo┼Ť─ç post├│w ale najbardziej spodoba┼é mi si─Ö ten z tekstem \Mama sie smiala i m├│wi┼éa, ze mo┼╝e mu (paj─ůkowi) by┼éo zimno i chcia┼é sie przytuli─ç. szostki nie powinno sie przerywac. [link widoczny dla zalogowanych]
- trwalosci tego co mam na paznokciach, bo jestem brojaca istotka MOSKITIERA! To mnie denerwuje. LEPSZA JEST ERISKA!!! Ciekawe czemu.... A to moj mail : I st─ůd ta troska o to jak to mo┼╝e by─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czemu taka cisza nagle sie zrobiła;P?
Mnie w┼éa┼Ťnie brodawki najbardziej bol─ů, ale wygl─ůdaj─ů jak zwykle nic si─Ö nie zmieni┼éo.
żadne odchudzanie, kremy, żele czy ćwiczenia jak był duzy tak jest
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze zrobi oczy mam nadziej─Ö !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
mnie Agati
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oktavko, Ty si─Ö martwisz?
qumpela robiła pomaranczowym węflonem i zagoiło jej sie bardzo ładnie poza tym nie ropiało jaki kolczyk najlepiej kupic po przekuciu ?
a i 5dni temu przebilam sobie jeszcze dwie dziurki ugory w uchy bo jedna jush mialam i wczoraj jush zmienialam kolczyki tak wiec mysle w pepku bedzie mi sie rownie szybko goic gdyz slyszalam ze na podstawie tego mozna okreslic jak sie bedzie gic pepek!
Za wszystko zapłaciłam 150 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
we┼║ to mieszkanie i idz tam sama.

Ale nigdy nie udało mi się przeżyć orgazm więcej niż raz, dziewczyny jak to robicie! [link widoczny dla zalogowanych] A co tam w starym cfk?
Panie na recepcji to powinny raczej sprzedawa─ç kapust─Ö na targu a nie obs┼éugiwa─ç w takim miejscu !!! ps wszystkie moje przyjaciolki brunetki je maja. dzi─Öki nutelka Ostrzegaj─ů tylko, ┼╝e na pocz─ůtku jest BARDZO ci─Özko i jak si─Ö nie jest pewnym siebie, to lepiej kupi─ç bilet w dwie strony Widze, ze g├│re zaczynaja brac osoby, ktore jednak cos wiedza i prawid┼éowo hmmm moj znajomy mieszka w istanbule... [link widoczny dla zalogowanych]
Zaplacilam 500 zl Mia┼éam potworne problemy z depilacj─ů, bo w gr─Ö wchodzi┼éo albo codzienne golenie, kt├│re podra┼╝nia┼éo cholernie sk├│r─Ö, albo wosk, po kt├│rym wrasta┼éy mi w┼éoski. No ale ja chce sie pozbyc starej skory jak jaszczurka , i zeby pokazala sie nowiutka, jasniutka skora, A TEGO EFEKTU NAKLADANIEM WITAMINEK NIE OSIAGNE Budz─Ö si─Ö o 4 rano wypocz─Öta, pe┼éna energii i ch─Öci do ┼╝ycia. JA NIE POLECAM. Nasze mamy nas szczepi┼éy i pewnie wi─Ökszo┼Ť─ç z nas osp─Ö przechodzila. LUDZIE...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A najbardziej ┼éa┼Ťnie taka ciemniejsza-bordo czy cu┼Ť


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klasa 2a Strona G│ˇwna -> Zadania domowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
MSHandwriting Theme ę Matt Sims 2004
phpBB  © 2001, 2004 phpBB Group
Regulamin